Bones Festes a tothom,...i a tu també !


5 comentaris:

  1. Està trucada, Rodó. És Tipur però l'ordre de les cases no és el mateix! Tu truques, vull dir, ho saps fer?

    Bon Nadal RoDó-Net!

    MuackCauak

    ResponElimina
  2. No, no està trucada potser... és que qun estic a Tipur, no baixo mai al poble. Preferèixo queda-me a casa. Sempre hi ha massa gent de fora. MOlts turistes...

    ResponElimina
  3. Bones festes i ben Rodones..
    ei que tinguis un molt bon any Dotze, t'ho desitjo en sírio..
    Petonàs!

    ResponElimina
  4. Tenen raó Rodó !
    L'Ordre de les cases no és el mateix.....
    Com t'ho fas,que tens poders sobrenaturals ??
    Una abraçada
    Bones festes.

    ResponElimina
  5. Mortadelins,
    Potser que de tant en tant baixis a fer una visita al poble,més que res,per posar en ordre les cases que vaig deixar mal posades quan vaig ser-hi.
    mua-kiss

    Lolita,
    gràcies pels teus desitjos !
    petonillus. <

    Albert,
    No,no tinc poders,el què passa és que quan surto a fer fotos sempre vaig acompanyat d´una colla d´arquitectes i uns paletes per canviar de lloc les cases si no m´agrada el seu ordre natural.

    ResponElimina

entrades recents / recent post

entrades aleatòries / random-post